Carrefour i Google łączą siły

Firmy podpisały strategiczne partnerstwo, którego celem jest wprowadzanie innowacji w zakresie nowych modeli dystrybucji i doświadczeń zakupowych konsumentów we Francji.

Carrefour jest pierwszym detalistą we Francji, który został partnerem Google.

Wspólnym celem tej współpracy jest połączenie wiedzy obu firm, aby w efekcie końcowym zaoferować konsumentom nowe i innowacyjne doświadczenia zakupowe zarówno w sklepie, Internecie, na smartfonach, jak i przy pomocy głosu.

Nowe rozwiązania przygotowane przez obie firmy zaprezentowane zostaną na początku 2019 r. Będzie to między innymi asystent głosowy, za pomocą którego będzie można dokonać zakupów na stronie Google Home.

W tym celu jeszcze w tym roku Carrefour we współpracy z Google Cloud otworzy laboratorium innowacyjne w Paryżu, w którym inżynierowie z obu firm będą współtworzyć nowe sposoby zakupowe dla francuskich konsumentów.

Ponadto Google będzie wspierać cyfrową transformację Carrefoura poprzez wdrażanie narzędzi zwiększających wydajność takich jak G Suite. W związku z tym 1000 pracowników Carrefour zostanie przeszkolonych w zakresie nowych technologii.

W ramach tej współpracy Google wniesie technologię i wiedze z zakresu sztucznej inteligencji, chmurę i nowe interfejsy zakupowe dla konsumentów, takie jak Asystent Google. Z kolei Carrefour służyć będzie doświadczeniem w zakresie produktów i know-how w obrębie logistyki i sprzedaży.

Joanna Hamdan 6956 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }