Arctic+ to nie jest zwykła woda

Marka z portfolio Hoop Polska rusza z kampanią.

Nowa kampania TV marki Arctic+ zaskakuje widza, niespotykanym w spotach promujących wodę, błyskotliwym humorem, ciekawym konceptem i dynamiczną formą. Kampania będzie miała kilka odsłon.

Linia Arctic+ Elements to specjalistyczne napoje do zadań specjalnych. Wariant Relax z biotyną pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego, Energy z niacyną i kofeiną – przyczynia się utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego, Beauty z cynkiem – pomaga zachować zdrowe włosy, skórę i paznokcie, Immunity z kompleksem witamin z grupy B – pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, a Focus z magnezem – przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.

Arctic+ to także linia Fizzy – naturalnych napojów na bazie wody gazowanej i aromatów, pochodzących z owoców, bez cukru, substancji słodzących, konserwantów, barwników i sztucznych aromatów. W portfolio dostępne są cztery orzeźwiające smaki: Marakuja i Jagoda, Czerwona Pomarańcza i Ogórek, Brzoskwinia i Truskawka, Wiśnia i Limonka.

Ofertę Arctic+, w promowanej w kampanii pojemności 0,75 l, uzupełniają napoje izotoniczne Isosprint wzbogacone kompleksem witamin i naturalna woda mineralna Arctic+ Sport.

Kampania jest emitowana w największych stacjach TV takich jak TVN, TVP, Polsat oraz na kanałach tematycznych i w serwisie You Tube.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }