Kaufland z ofertą na Mundial

Kaufland przygotował ofertę dla tych, którzy od najbliższego czwartku będą emocjonować się piłkarskimi Mistrzostwami Świata w Rosji i chcą być przygotowani do kibicowania biało-czerwonym. Obowiązuje ona od 11 czerwca do 1 lipca 2018 r.

W sklepach Kaufland można zaopatrzyć się we wszystko, co może być przydatne do przeżywania piłkarskich emocji podczas Mundialu. W ofercie nie brakuje podstawy ekwipunku każdego kibica reprezentacji Polski, czyli szalika i koszulek, wśród których można znaleźć także produkty licencjonowane.

Co więcej, w biało-czerwone barwy może się ubrać cała rodzina, ponieważ Kaufland przygotował koszulki męskie, damskie, dziecięce, a nawet body niemowlęce. W ofercie są także czapki i piłki, a także biało-czerwone gadżety takie jak np. pojemnik śniadaniowy, bidony, japonki, kolorowy spray do włosów czy trąbka kibica.

Dla miłośników futbolu przygotowano zestawy kufli i szklanek do piwa, a także różnego rodzaju kubków plastikowych. Kaufland oferuje także liczne promocje na chipsy, słone przekąski, piwa i produkty do grilla a także na wyroby marki Foods by Ann, sygnowane nazwiskiem Anny Lewandowskiej. Klienci mogą kupić różne rodzaje musli, batony Pocket Energy Bar w wielu smakach, owocowe smoothie lub shake’a truskawkowego, warzywne chipsy oraz ekologiczny mus kokosowy. Kupując trzy produkty Foods by Ann można wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są m.in. koszulki z autografem Roberta Lewandowskiego.

Kaufland ma też propozycje dla kibiców, którzy lubią przyozdabiać swoje samochody. Mundialowa oferta sieci zawiera liczne biało-czerwone gadżety: zasłonki na boczne szyby, flagi samochodowe, zapachy samochodowe, a nawet pokrowce na przednie fotele oraz na zagłówki.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów wielkopowierzchniowych oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie prowadzi około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 r. Dziś jest ich już ponad 200.

Katarzyna Pierzchała 2007 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }