Strefa kibica w Galerii Północnej ... na dachu

Centrum handlowe na warszawskiej Białołęce zaprasza wszystkich fanów futbolu do najwyżej położonej Strefy Kibica - ogrodu na dachu Galerii Północnej.

- Od 14 czerwca w Strefie Kibica na uczestników imprezy czekają transmisje wszystkich meczów Mundialu, a podczas pojedynków Polaków, także dodatkowe piłkarskie animacje. Zależy nam na tym, aby w Strefie Kibica każdy mógł się dobrze bawić. Dlatego zapewniamy także możliwość skorzystania z oferty ponad 20 lokali gastronomicznych zlokalizowanych w całej galerii oraz dostęp do infrastruktury centrum, w tym m.in. placu zabaw dla najmłodszych – wyjaśnia Emilia Szkudlarek, dyrektor marketingu Galerii Północnej. 

Strefa Kibica na dachu Galerii Północnej dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich fanów piłki nożnej w godzinach transmisji meczów. W ogrodzie na dachu ustawione zostaną leżaki i wydzielone miejsca do siedzenia. Goście imprezy mogą korzystać z oferty ponad 20 lokali, znajdujących się w strefie gastronomicznej obok ogrodu na dachu oraz zakupić piwo w rollbarze przygotowanym przez restaurację Bierhalle. Na klientów Galerii Północnej czeka zaś dodatkowa niespodzianka – możliwość wejścia do strefy VIP i zajęcia najlepszych miejsc. Aby cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami ze wspólnego kibicowania wystarczy zrobić zakupy na terenie centrum za minimum 50 zł i przy wejściu na dach okazać paragon potwierdzający transakcję.

Dodatkowe atrakcje czekają na kibiców także podczas meczów Polskiej Reprezentacji. Na terenie Strefy Kibica pojawią się hostessy rozdające biało-czerwone chorągiewki oraz stanowisko do malowania twarzy w barwy polskiej flagi. Każdy z gości będzie mógł także sprawdzić swoją piłkarską wiedzę podczas animacji i konkursów. Na najlepszych znawców futbolu czekają atrakcyjne nagrody związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2018. Animacje startują już 19 czerwca, podczas meczu Polska-Senegal.

Partnerem projektu jest Urząd Dzielnicy Białołęka.

Szczegóły na www.galeriapolnocna.pl oraz na profilu galerii na Facebooku.

Joanna Hamdan 6701 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }