W GO Sport rządzi futbol

Trwa kampania reklamowa sieci.

W przygotowanych na cele kampanii kreacjach piłka nożna jest atrybutem nie tylko fanów piłki nożnej, ale i rowerów, skateu, joggingu czy cross fitu.

Kampania „Futbol rządzi” prowadzona jest m.in. w outdoorze, w sklepach GO Sport oraz w Internecie, w tym na kanałach social media.

Przez cały okres jej trwania realizowany będzie również konkurs konsumencki na stronie www.futbolrządzi.pl.

Na czas Mundialu w specjalnych piłkarskich strefach w sklepach GO Sport realizowane będą również aktywacje pt. „Piłkarskie wyzwania”. Biorąc udział w sportowych zabawach klienci GO Sport będą mogli zdobywać rabaty na zakupy.

Piłka będzie rządzić, i to dosłownie, także profilem marki na facebooku. Na czas mistrzostw zostanie ona osadzona w roli brand hero, angażując konsumentów w interakcję. Pojawi się ona nawet w samym logotypie marki. Piłka będzie informować o promocjach i „piłkarskim asortymencie” oraz wytyczać kolejne sportowe wyzwania i zadania.

Więcej informacji o aktywacjach w ramach kampanii dostępnych jest na stronie www.futbolrzadzi.pl. Kampania „Futbol rządzi” potrwa do 15 lipca.

Za koncept kreatywny, przygotowanie i realizację działań odpowiada Agencja 4Frame.

Joanna Hamdan 7750 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }