Nowy gracz na rynku kawy

Julius Meinl, działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy weszła na nasz rynek z szerokim asortymentem produktów premium. Poprzez dołączenie do Coffee Zone, jako udziałowiec większościowy, marka Julius Meinl zyskała w Polsce nową spółkę zależną - 20 filię na świecie.

Pod koniec kwietnia 2018 r. działająca na całym świecie wiedeńska palarnia kawy dołączyła do założonej w Warszawie w 2008 r. Coffee Zone, jako udziałowiec większościowy. W związku z tym Coffee Zone zmieniła nazwę na Julius Meinl Polska.

Julius Meinl Coffee Group to palarnia kawy założona w Wiedniu w 1862 r. Obok kaw i herbat premium (głównie dla rynku HoReCa), firma dostarcza też maszyny, dodatki do kawy i herbat oraz serwis, a także organizuje i prowadzi szkolenia, audyty, promocje.

Teraz po Bułgarii, USA, Chinach i Dubaju, firma rozszerza działalność wprowadzając do Polski nową spółkę zależną. - Obserwując zainteresowanie produktami Julius Meinl klientów praktycznie z całego świata jesteśmy pewni, że znajdą one również grono miłośników na naszym rodzimym rynku – mówi Piotr Pilch, prezes Julius Meinl Polska.

Tym samym dotychczasowa oferta produktowa firmy Coffee Zone została rozszerzona o cały asortyment marki Julius Meinl, tj. kawy i herbaty, dodatki do napojów, maszyny oraz eleganckie zastawy.

- Wszelkie dotychczasowe umowy oraz produkty pozostają niezmienne. Mamy jednocześnie nadzieję, że zarówno rynek, jak i nasi klienci przyjmą ciepło nową markę – dodaje prezes Piotr Pilch.

 

 

Ilona Mrozowska 2510 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }