Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kasztelan, ręczymy za każdą butelkę!

11 czerwca marka z portfolio Calsberg Polska zaprezentuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej.

Już w kwietniu w ramach kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" emitowane były dwa spoty - „Ekosystem” i „Woda”.

Przybliżyły one widzom świat Kasztelana oraz podkreśliły, że do warzenia piwa używamy tylko naturalnych składników.

Kolejny, trzeci spot skupia się na innym składniku – dwurzędowym jęczmieniu.

- Oprócz dwurzędowego jęczmienia do warzenia Kasztelana wykorzystujemy źródlaną wodę. W nowych spotach chcemy podkreślić, że wyłącznie naturalne składniki, unikalny klimat ziemi sierpeckiej oraz uczciwa praca
naszych piwowarów i lokalnych dostawców tworzą wyjątkowy smak Kasztelana z Sierpca – podkreśla Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.

Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych.

Joanna Hamdan 6701 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }