Jawa z aplikacją mobilną

Komplex Torus, właściciel marki Jawa, zachęca do pobrania aplikacji, dzięki której gazetki promocyjne Jawa będą dostępne na urządzeniu mobilnym.

Jak informuje Komplek Torus, gazetki Jawy pozwalają zrobić sprytne zakupy oraz zaoszczędzić czas i pieniądze.

Po przejrzeniu ulotki można szybko wybrać odpowiednie produkty i z gotową listą zakupów udać się do najbliższego sklepu.

Sieć oferuje szeroki asortyment. Kosmetyki kolorowe (m.in. marek Rimmel, Max Factor, Maybeline, Lirene, L’Oreal, Eveline), kosmetyki do pielęgnacji ciała (jak balsam, mleczko do ciała, emulsja nawilżająca, krem z filtrem UV), perfumy (Puma, Adidas, C-Thru itp.), chemia gospodarcza (proszek do prania, płyn do mycia szyb, płyn do płukania tkanin, kostki do zmywarki, płyn do naczyń) i artykuły higieniczne wielu różnych marek.

W gazetkach znajdują się także informacje o wyprzedażach w sieci Jawa, promocje i przeceny, obecne są także liczne konkursy. Poprzednie edycje, jak np. „Dzień ojca z Gillette”, „Letni manicure”, „Kolorowy dzień dziecka” czy „Dzień matki z Bielendą” cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów, a to z powodu niezwykle atrakcyjnych nagród, jakie można było zdobyć za wykonanie zadań konkursowych.

- Jawa, to drogerie, których gazetka zawsze podpowie dobre pomysły na kosmetyczne zakupy. Razem z naszą aplikacją tworzą duet, dzięki któremu dowiesz się o najlepszych promocjach - zachęca operator.

Ilona Mrozowska 2510 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }