Kampania Veroni active Natural Energy Drink

Naturalny energetyk z portfolio firmy Zbyszko Company otrzymał wsparcie marketingowe w wielu kanałach komunikacji.

16 kwietnia wystartowała kampania telewizyjna, od 23 kwietnia ruszyła internetowa, obie kampanie będą prowadzone przez 3 miesiące.

Dynamiczny scenariusz oraz porywająca muzyka sprawią, że reklama na długo zapadnie w pamięci konsumentów. Na wszystkich etapach komunikacji towarzyszy hasło „Twój Naturalny Energetyk”.

Ponadto w maju wystartował ogólnopolski outdoor, ukierunkowany na zasięg, na ponad 1 100 tablicach wysoko formatowych. Dodatkowo w trakcie kampanii będzie prowadzony sampling produktów, zlokalizowany przy centrach biznesowych oraz uczelniach wyższych.

Wszystko to sprawi, że konsument będzie mógł dobrze poznać Veroni active Natural Energy Drink i doświadczyć nie tylko wspaniałych walorów smakowych, ale również niezwykłej energii pochodzącej w 100% z naturalnej receptury produktu.

Joanna Hamdan 6701 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }