Coraz więcej paczek w Żabce

Według analiz firmy Żabka, nawet o 40 proc. więcej klientów, w porównaniu do ub. miesiąca, skorzystało w maju z odbioru paczek w sklepie Żabka.

Sprzyjały ku temu okazje jak np. Dzień Dziecka.

- Obserwujemy wzrost liczby obsługiwanych paczek związanych z takimi okazjami jak Dzień Matki czy Dzień Dziecka. Największe wzrosty w liczbie odebranych paczek zanotowaliśmy w dużych aglomeracjach miejskich, czyli w Warszawie, Krakowie czy Wrocławiu – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. rozwoju usług z firmy Żabka Polska.

Usługa odbioru paczek to jedna z wielu w portfolio Żabki, która wpisuje się we współczesne oczekiwania klientów, chcących szybko i sprawnie załatwić bieżące sprawy. Odbiór paczki w drodze do pracy czy domu, w dowolnych godzinach to ułatwienie, z którego korzysta coraz więcej osób. Zdaniem Żabki dodatkowym atutem tego typu usługi jest jej finansowa korzyść. Klienci nie ponoszą tak wysokich kosztów przesyłki, jeśli odbierają paczkę w sklepie o statusie placówki pocztowej, jaki ma Żabka.

Oprócz odbioru paczki w sklepach sieci można także dokonać płatności mobilnych, opłacić rachunki, jak również zakupić gry liczbowe Lotto, w tym najnowszą EuroJackpot. Żabki i Freshmarkety oferują także płatności pieniądzem elektronicznym paysafecard, możliwość wypłaty gotówki, zakup doładowań do telefonów komórkowych oraz starterów GSM wraz z możliwością ich rejestracji bezpośrednio w sklepie.

Firma Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket.

Joanna Hamdan 6701 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }