Payback z promocją na BP i w Kauflandzie

W jej ramach za zakupy na stacjach paliwowych BP oraz w marketach Kaufland będzie można otrzymać rabaty na paliwo oraz pakiety punktów promocyjnych Payback.

– W tym roku stawiamy na rozwój Programu Payback w wielu obszarach. Nie jest to tylko pozyskiwanie nowych partnerów i większe angażowanie uczestników, ale także rozszerzanie współpracy multipartnerskiej. Obecnie prowadzona akcja BP i Kaufland to dobry przykład współdziałania naszych kluczowych partnerów. Z pewnością w nadchodzących miesiącach łączonych akcji będzie jeszcze więcej – mówi Tomasz Głos, classic business director w Payback Polska.

W ramach promocji przygotowanej przez BP we współpracy z Kauflandem, po transakcji na stacji BP klienci będą otrzymywać kupony do wykorzystania podczas zakupów w sieci Kaufland. Z kolei klienci Kauflandu dostaną kupony do realizacji na BP.

Aby skorzystać z promocji, należy przyjść z kuponem oraz kartą Payback do jednego z tych dwóch partnerów programu. Upoważniają one do obniżki ceny za litr paliwa o 10 groszy przy tankowaniu do 60 litrów na BP (promocja nie dotyczy klientów detalicznych korzystających z płatności kartą paliwową). Z kolei Kaufland, przy zakupie za minimum 3 zł, pomnoży ilość punktów Payback – pięciokrotnie dla tych klientów, którzy dokonali już zakupów w Kauflandzie z kartą Payback i dziesięciokrotnie dla tych, dla których będzie to pierwsza transakcja w sklepach tej sieci.

Akcja realizowana jest na 536 stacjach BP oraz w 206 sklepach Kaufland na terenie całego kraju i wspierana będzie spotami radiowymi i telewizyjnymi oraz komunikacją w Internecie.

Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy prawie 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Uczestnicy programu Payback mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Zebrane punkty można wymienić na nagrody takie  jak: mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program Payback jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }