Payback z promocją na BP i w Kauflandzie
W jej ramach za zakupy na stacjach paliwowych BP oraz w marketach Kaufland będzie można otrzymać rabaty na paliwo oraz pakiety punktów promocyjnych Payback.
W ramach promocji przygotowanej przez BP we współpracy z Kauflandem, po transakcji na stacji BP klienci będą otrzymywać kupony do wykorzystania podczas zakupów w sieci Kaufland. Z kolei klienci Kauflandu dostaną kupony do realizacji na BP.
Aby skorzystać z promocji, należy przyjść z kuponem oraz kartą Payback do jednego z tych dwóch partnerów programu. Upoważniają one do obniżki ceny za litr paliwa o 10 groszy przy tankowaniu do 60 litrów na BP (promocja nie dotyczy klientów detalicznych korzystających z płatności kartą paliwową). Z kolei Kaufland, przy zakupie za minimum 3 zł, pomnoży ilość punktów Payback – pięciokrotnie dla tych klientów, którzy dokonali już zakupów w Kauflandzie z kartą Payback i dziesięciokrotnie dla tych, dla których będzie to pierwsza transakcja w sklepach tej sieci.
Akcja realizowana jest na 536 stacjach BP oraz w 206 sklepach Kaufland na terenie całego kraju i wspierana będzie spotami radiowymi i telewizyjnymi oraz komunikacją w Internecie.
Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy prawie 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Uczestnicy programu Payback mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Zebrane punkty można wymienić na nagrody takie jak: mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program Payback jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.