Wawel wspiera Żelki jak Smok

Najnowszy produkt w portfolio producenta promowany jest między innymi w telewizji.

W ramach kampanii przygotowane zostały spoty TVC (30 sek.), które będzie można zobaczyć w wiodących stacjach 3 największych grup mediowych: TVP, Polsat i TVN. 

Wawel przygotował także szeroko zakrojone działania w kanale digital, a także działania PR skierowane do mediów oraz obecność na nośnikach OOH.

Klienci wybranych sieci handlowych będą także mogli spróbować Żelków jak Smok podczas licznych akcji samplingowych oraz eventów.

Joanna Hamdan 7750 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }