Letnia edycja projektu Dni Herbaty

Projekt pod patronatem marki Dilmah ma promować bogactwa orzeźwiających smaków i kultury picia herbacianych napojów wśród klientów lokali gastronomicznych.

Wraz z nadejściem wiosny ruszyła kolejna edycja projektu Dni Herbaty pod patronatem marki Dilmah. Projekt realizowany jest we współpracy z firmą Fabbri, producentem syropów na bazie owoców. Akcja Dni Herbaty Lato 2018 obejmuje restauracje i kawiarnie, które w swoim asortymencie posiadają produkty tych marek. Głównym założeniem projektu jest promowanie bogactwa orzeźwiających smaków i kultury picia herbacianych napojów wśród klientów lokali.

Dilmah zachęca wszystkie restauracje i kawiarnie do wzięcia udziału w letnim festiwalu. To doskonały czas na wzbogacenie swojego wakacyjnego menu o napoje przygotowane na bazie herbaty czarnej, zielonej, zielonej jaśminowej oraz Earl Grey z dodatkiem syropów i owoców. Egzotyczny zapach i smak herbat mrożonych będzie doskonałym urozmaiceniem letniej oferty lokalu. Wszystkich zainteresowanych Dilmah zaprasza do przesyłania  zgłoszeń drogą mailową: dniherbaty@gourmetfoods.pl.
 
Dopełnieniem oferty Dni Herbaty Lato 2018 jest szereg dodatków dla klientów – mapka pozwalająca zlokalizować lokale biorące udział na www.dniherbaty.pl oraz konkurs konsumencki, w którym do wygrania są 3 półroczne zestawy herbat Dilmah.
 
Aby wziąć udział w konkursie należy sfotografować letnią herbatę Dilmah zakupioną w lokalu gastronomicznym, który bierze udział w akcji Dni Herbaty Lato 2018 i umieścić zdjęcie na Instagramie z hashtagiem #DniHerbaty lub w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Dilmah Tea na Facebooku. Konkurs trwa do 31.08.2018 r., a ogłoszenie wyników nastąpi do dnia 14.09.2018 r.