Makro z marką własną win - Papkin

Makro wprowadza do stałej oferty polską markę wina - Papkin - produkowaną na wyłączność przez lubuską winnicę Saint Vincent.

Na klientów czekają: półwytrawne białe wino ze szczepu Riesling i wytrawne czerwone wino z hybrydowego szczepu Regent. Wina produkowane są przez producenta Agronomik Polska w winnicach Saint Vincent w Borowie Wielkim w województwie lubuskim.

Winnica Saint Vincent powstała w 2009 r., aby kontynuować wielowiekowe tradycje winiarskie regionu dolnośląskiego. Należąca do Lubuskiego Szlaku Wina i Miodu winnica prowadzona jest zgodnie ze sztuką winiarską. Grona są zbierane i selekcjonowane ręcznie oraz odpowiednio przewożone tak, by uniknąć uszkodzenia czy utlenienia. Fermentacja prowadzona jest pod ścisłą kontrolą, co pozwala zachować w winie Papkin wszystkie jego aromaty.

Nazwa wina produkowanego dla Makro pochodzi od bohatera komedii „Zemsta” Aleksandra Fredry – szlachcica Papkina. Podobnie jak ta znana i lubiana postać sarmaty, wino jest zestawieniem kontrastów: figlarności i luksusu oraz innowacyjności i zakorzenienia w tradycji – zarówno tradycji regionu, z którego pochodzi, jak i sztuki winiarskiej. Dzięki swojej nazwie, pochodzeniu i procesowi produkcji wino Papkin łączy w sobie - według Makro - historię, literaturę, regionalność i enologię.

Białe i czerwone wina Papkin dostępne są w "atrakcyjnych" cenach dostosowanych do potrzeb polskiego rynku gastronomicznego.

Ilona Mrozowska 2510 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }