Carpaccio od Makro Premium

Sieć hurtowni Makro wprowadziła do sprzedaży carpaccio w dwóch wariantach - z amerykańskiej wołowiny Black Angus oraz wołowiny argentyńskiej. Firma kontynuuje tym samych rozwój swoich trzech nowych marek: Makro Premium, Makro Chef i Makro Professional.

Nowe produkty dostępne są pod marką Makro Premium i optymalne dla gastronomii, ponieważ carpaccio oferowane są w 800-gramowym opakowaniu.

Na półkach hal Makro znaleźć można carpaccio z dwóch rodzajów wołowiny: argentyńskiej, produkowanej zgodnie z wieloletnią tradycją oraz certyfikowanej wołowiny Black Angus, pochodzącej z hodowli w USA, w których zwierzęta są karmione kukurydzą przez minimum 120 dni. Carpaccio Makro Premium nadaje się do spożycia od razu po właściwym rozmrożeniu, co pozwala skrócić czas przygotowania dania.

W portfolio marki Makro Premium znajduje się również pulpa mango, zawierająca 99,9 proc. czystego mango z gatunku Alphonso – jednej z najdroższych i najbardziej cenionych tego owocu. Gatunek ten cechuje się wysokim poziomem naturalnej słodyczy, dlatego też produkt Makro Premium nie jest dosładzany.

Przypomnijmy. Makro Premium to linia dedykowana najbardziej kreatywnym i wymagającym kucharzom, zachęcająca do nieustannego eksperymentowania w profesjonalnej kuchni. W halach Makro znaleźć można również produkty i półprodukty spożywcze marki Makro Chef, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii oraz środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne Makro Professional.  Obecnie w ofercie znajduje się 500 indeksów tych trzech marek, natomiast do końca 2018 r. będzie ich łącznie 800.

Ilona Mrozowska 2510 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }