Dan Cake z nową platformą komunikacji

I dedykowaną stroną internetową www.smakbeztroski.pl.

Firma Dan Cake, w połowie maja ruszyła z nową platformą komunikacji marki pod hasłem „Smak Beztroski”.

- Początkiem nowego kierunku komunikacji o marce i jej produktach, nad którym pracowaliśmy wiele miesięcy, jest uruchomienie dedykowanej całej kampanii strony internetowej www.smakbeztroski.pl. To miejsce, w którym chcemy pokazać naszym konsumentom jak wiele czasu na własne przyjemności mogą zaoszczędzić dzięki naszemu bogatemu portfolio pakowanych ciast i pieczywa. – mówi Wiktor Kowalski, szef działu marketingu Dan Cake.

– To także miejsce, w którym konsumenci będą mogli podzielić się w formie zdjęć beztroskimi chwilami i pokazać jak wykorzystali czas odzyskany dzięki produktom Dan Cake, a najciekawsze propozycje zostaną nagrodzone. – dodaje Wiktor Kowalski.

Obok aktywacji konsumenckiej z nagrodami, kampania wsparta została także emisją spotu reklamowego w kanałach digital. Postać głównego bohatera spotu jest personifikacją marki i stanowi bezpośrednie odniesienie do jej założyciela - Jensa Eskildsena, który otwarciem w 1931 roku pierwszej piekarni, zapoczątkował powstanie międzynarodowej dziś firmy Dan Cake. Utrzymany w lekkim klimacie absurdalnego humoru spot, nawiązujący do stylistyki filmów Wesa Andersona, ma budować świadomość Dan Cake jako marki, która oferując gotowe rozwiązania, oddaje tym samym konsumentowi jego cenny czas.

Elementem kampanii „Smak Beztroski” będą także intensywne działania w mediach społecznościowych oraz kampania outdoor w ośmiu największych miastach w Polsce, której początek zaplanowano na lipiec. Aktywacja konsumencka i realizacja działań w ramach nowej platformy komunikacji marki Dan Cake zaplanowane są do końca roku.

Za koncepcję nowej platformy komunikacji, aktywację konsumencką i działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja 19 Południk, zaś za całość działań PR Agencja Sfera Group. Produkcję spotu reklamowego powierzono firmie Papaya Films.

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.