Loteria nasycona nagrodami od Piwniczanki

Akcja ma na celu promocję naturalnej wody mineralnej marki.

Z okazji jubileuszu 50-lecia Piwniczanki 14 maja wystartowała loteria nasycona nagrodami, która potrwa 14 tygodni i składać się będzie z 7 tur losowań.

Do wygrania w każdym losowaniu, które odbywać się będą co 2 tygodnie, jest 50 nagród, m.in. rowery Kross, deskorolki elektryczne Kawasaki, karty podarunkowe Decathlon, aparaty Fujifilm Instax mini 70 i wiele innych! W finałowym losowaniu, które odbędzie się 20.08.2018 wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej – Fiata 500X Crossover.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić Piwniczankę i zarejestrować unikalny kod spod zakrętki na stronie 50lat.piwniczanka.pl. W promocji udział biorą butelki Piwniczanki o pojemności 1,5 litra ze specjalnie oznakowanymi etykietami. 

Loterię nasyconą nagrodami promują: reklama outdoor, materiały POS, kampanie banerowe w sieci Google oraz spoty na YouTube. Komunikacja konkursu odbywa się również w serwisach społecznościowych: na Facebooku i Instagramie.
 
Za organizację i komunikację akcji odpowiada agencja Veneo.
 
Joanna Hamdan 7181 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }