"Daj się zaskoczyć"

Pod takim hasłem 7 maja wystartowała kampania promująca Przyprawę w płynie Maggi.

W ramach aktywności w mediach pojawiły się 2 spoty, które swoim zasięgiem objęły największe stacje telewizyjne (m.in. – TVN, Polsat, TVP a także kanały tematyczne Polsat i TVN).

Działania wspiera także kampania digitalowa obejmująca m.in. serwisy VOD, Instagram oraz Facebook.

Celem najnowszej kampanii jest rozszerzenie repertuaru dań z zastosowaniem Przyprawy w płynie Maggi oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości daje im ten produkt w codziennym gotowaniu.

Za przygotowanie i kreację kampanii odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy Wavemaker.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }