Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Rusza czwarta edycja programu Sprawdź Promile

Mobilna strefa Kompanii Piwowarskiej przez cztery najbliższe miesiące gościć będzie na 13 dużych imprezach plenerowych.

- Nasza mobilna strefa z roku na rok przyciąga coraz więcej uczestników, dzięki czemu przekaz o odpowiedzialnym spożyciu alkoholu także ma zdecydowanie liczniejsze grono odbiorców. Co ważne, staramy się edukować ludzi w sposób ciekawy, aktywizując ich poprzez nietuzinkowe zabawy i zadania. Wiedza zdobywana w ten sposób jest szybciej przyswajana, jak również utrwala się na dłużej - mówi Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Osoby odwiedzające strefę Sprawdź Promile będą mogły sprawdzić swoją trzeźwość przy pomocy profesjonalnego alkomatu, ale także spróbować swoich sił w alkogoglach. Na odważnych czeka także refleksomierz (Pol’and’Rock oraz Beerfest).

Sezon 2018, tak jak poprzedni, strefa Sprawdź Promile rozpocznie na Kortowiadzie (17-20 maja), czyli wielkim studenckim święcie w Olsztynie. Następnie pojawi się w Małopolsce (Life Festival, Oświęcim) oraz na Śląsku (Dni Tyskie, Tychy). W lipcu i sierpniu gościć będzie na szeregu festiwali muzycznych, w różnych częściach kraju (Suwałki Blues Festiwal, 90’ Festival Katowice, Audioriver, Pol’and’Rock Festival, Czad Festiwal Straszęcin, Beerfest) oraz AirShow w Radomiu. Edycja zakończy się w Warszawie – obecnością strefy na Stadionie Narodowym.

Mobilna strefa Sprawdź Promile to program Kompanii Piwowarskiej zainicjowany w 2015 roku, którego celem jest promowanie odpowiedzialnego spożycia alkoholu, będące jednym z filarów strategii zrównoważonego rozwoju firmy „Postaw na piwo”. Do tej pory gościła na 29 imprezach masowych. W ciągu trzech lat prawie 150 tys. osób przy użyciu profesjonalnego alkomatu sprawdziło, czy mogą wsiąść za kierownicę. Do tego przeprowadzonych został 30 tys. animacji z wykorzystaniem alkogogli, które pozwalają przekonać się, jak odbieramy rzeczywistość, kiedy znajdujemy się pod wpływem alkoholu.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }