Carrefour promuje zdrowe odżywnianie

Sieć startuje z inicjatywą "Porozmawiajmy o jakości".

Jej celem jest promocja zdrowego odżywiania i przybliżenie klientom systemu SENS, który umożliwia łatwiejsze komponowanie zbilansowanej diety.

W ramach inicjatywy Carrefour rozpoczyna spotkania z klientami. Pierwsze z nich odbędzie się w najbliższy czwartek 17 maja, w godzinach 10:00-16:00 w hipermarkecie Carrefour Arkadia.

Osoby, które odwiedzą sklep Carrefour, będą mogły skorzystać m.in. z profesjonalnych porad dietetycznych. Eksperci sieci zaprezentują także Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą SENS, którego oznaczenia znajdują się na wybranych produktach marek własnych oraz na wyłączność Carrefour. Osoby odwiedzające stoisko, będą mogły również skosztować produktów marek własnych Carrefour.

SENS jest uzupełnieniem obowiązujących informacji żywieniowych. Składają się na niego czytelne grafiki, które umieszczone są z przodu opakowania i informują konsumentów o zalecanej częstotliwości spożycia opracowanej na podstawie wartości odżywczej produktu. Jest to system pozytywny, który nie wyklucza żadnego produktu. SENS dzieli artykuły spożywcze na cztery kategorie: takie, które można spożywać bardzo często, często, umiarkowanie oraz sporadycznie lub w małych ilościach. Specjalne grafiki umieszczane są na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wyłączność.

Event w Warszawie będzie pierwszym z cyklu spotkań. Kolejne odbędą się w wybranych sklepach w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi. Akcja potrwa do 12 czerwca.

Inicjatywa „Porozmawiajmy o jakości” jest elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez Carrefour od 2014 roku., której głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak program ABC Zdrowego Żywienia. W 2018 r. Carrefour jest także partnerem wydarzeń sportowych, m.in. 75. Tour de Pologne, maratonu w Gdańsku i półmaratonu w Krakowie. Ponadto w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również  oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }