Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Mistrzowska edycja Stock Prestige

Stock Prestige Vodka prezentuje limitowaną edycję trunku z okazji zbliżającego się największego święta piłki nożnej 2018.

Od maja w sklepach w całej Polsce można już zakupić limitowaną wersję Stock Prestige w ekskluzywnej butelce, inspirowanej największym świętem drużyn piłkarskich na świecie. Design nowego opakowania nawiązuje do sportowego wydarzenia, podkreślając jednocześnie jego społeczno-kulturową otoczkę, czyli prestiżowy charakter międzynarodowej imprezy.

- Chcemy, aby wódka Stock Prestige dawała naszym konsumentom możliwość świętowania wyjątkowych wydarzeń w prestiżowy sposób. Dlatego oprócz limitowanej edycji butelki nawiązującej do piłki nożnej, przygotowaliśmy konkurs konsumencki oraz serię wywiadów z celebrytami. Zwycięzca będzie mógł obejrzeć dowolnie wybrany mecz z loży i doświadczyć osobiście jak to jest być VIPem, a śledząc Stock Prestige Show zajrzeć za kulisy świata piłki nożnej i celebrytów – mówi Sławomir Kreczmański, senior brand manager.

W ramach kampanii marka wystartowała z autorskim programem Stock Prestige Show, którego prowadzącym został znany komentator sportowy - Bożydar Iwanow. Na przestrzeni najbliższych dwóch miesięcy wyemitowane zostaną trzy odcinki w ramach cyklu, których bohaterami będą Piotr Stramowski, Artur Boruc i Sara Boruc.

Nieodłącznym elementem Stock Prestige Show jest konkurs konsumencki, którego ambasadorem został Artur Boruc. Główną nagrodą jest voucher o wartości 30 tys. zł na wyjazd dla dwóch osób na dowolnie wybrany przez zwycięzcę mecz piłkarski w sezonie 2018/2019. By wziąć udział w konkursie wystarczy wpisać 4 ostatnie cyfry kodu kreskowego z dowolnej butelki Stock Prestige, a następnie zadać pytanie bohaterom. Nagradzane będą te najciekawsze i najbardziej kreatywne. Konkurs trwa do 20 lipca.

Więcej na www.lozavip.pl.

Joanna Hamdan 6557 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }