Letnie praktyki w Biedronce

Ok. 100 studentów będzie mogło wziąć udział w letnich praktykach w firmie Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka.

Do końca maja trwa rekrutacja do programu praktyk letnich w różnych działach w biurze głównym firmy w Warszawie oraz biurach regionu w całej Polsce. 

– Udział w programie praktyk letnich w naszej firmie, będącej liderem branży detalicznej w Polsce, to wyjątkowa szansa na rozwój dla ambitnych studentów. Umożliwiamy im poznanie naszej firmy od kuchni oraz zdobywanie praktycznej wiedzy i unikalnego doświadczenia – informuje Magdalena Poradzka, dyrektor ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy w Jeronimo Martins Polska.

W programie mogą wziąć udział studenci od II do V roku studiów, niezależnie od ich kierunku. Nie muszą posiadać specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Ważne jest natomiast, by wyróżniali się nastawieniem na rozwój, samodzielnością, łatwością nawiązywania kontaktów, zaangażowaniem oraz zainteresowaniem obszarem, w jakim chcą odbyć praktyki. Mile widziana jest także aktywność w organizacjach studenckich lub wolontariacie.

Wyłonieni w rekrutacji uczestnicy praktyk będą zdobywać doświadczenie w różnorodnych działach i sekcjach firmy, m.in. personalnym, marketingu, zakupów, kontroli magazynu czy dostaw. Mogą liczyć na pracę pod okiem doświadczonych specjalistów – opiekunów praktyk oraz na realizację samodzielnych projektów.

– Zgłaszając się do programu, liczyłam na poszerzenie swoich kompetencji w obszarze HR, jednak chciałam czegoś więcej niż zgłębienia wiedzy na temat procesu rekrutacji. Dział, w którym pracowałam – management development – dał mi szansę na rozwój, zdobycie nowej wiedzy i świetny mentoring współpracowników oraz przełożonych – twierdzi Patrycja Lewandowska, uczestniczka zeszłorocznej edycji programu.

Praktyki realizowane będą od czerwca do września. Studenci zatrudnieni zostaną w oparciu o umowę zlecenie, a za swoją pracę otrzymają wynagrodzenie. W sumie w całej Polsce zostanie przyjętych ok. 100 praktykantów.

Szczegóły na www.karierawjm.pl.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }