W Lidlu już Dzień Dziecka

Od poniedziałku 14 maja w ofercie sieci jest ponad 150 zabawek w supercenach, w tym szeroki wybór hulajnóg, rolek, wrotek i rowerków biegowych dla najmłodszych.

W myśl zasady „sport to zdrowie” tegoroczna oferta Lidl Polska przygotowana na Dzień Dziecka skupia się na aktywnym wypoczynku na świeżym powietrzu. W sprzedaży jest już dziecięcy gokart (222 zł/opak.) dla młodych rajdowców. To lekki i stabilny czterokołowiec napędzany siłą mięśni. Zarówno kierownica jak i siodełko są regulowane, dzięki czemu pojazd może rosnąć razem dzieckiem.

W Lidlu jest też również duży wybór hulajnóg. Rodziców najmłodszych adeptów sportowych może zainteresować Hulajnoga 3 w 1 (149 zł/opak.), która przystosowuje się do rozwoju dziecka. Początkowo pełni rolę rowerka biegowego, wyposażona jest w 4 kółka, stabilne siedzisko i uchwyt do przenoszenia. Gdy maluch rośnie, ale jeszcze ćwiczy równowagę, jest to czterokołowa hulajnoga z odczepianą kierownicą z gumowym uchwytem. Gdy już podrośnie, odpina się koła pomocnicze i zamienia kierownicę na prostą (w zestawie).

Dla starszych dzieci jest hulajnogę marki Crivit (129 zł/szt.), która ma ramę wykonaną z aluminium wyposażoną w mechanizm składania i zapięcie zabezpieczające oraz odczepiany pasek do łatwego transportu.

Jeżeli dzieci wolą spędzać czas na rolkach lub wrotkach to i w tym temacie Lidl przychodzi z ofertą. Pod marką Crivit są rolki dla dzieci i młodzieży (99 zł/para), ale także damskie (129 zł/para) i męskie (139 zł/para).

W sprzedaży są też ochraniacze. I tak: kask dziecięcy Crivit kosztuje 44,99 zł/szt. i ma regulację wielkości, a także podszewkę z technologią PURE dynamiq by HeiQ. W skład sześcioczęściowego zestawu ochraniaczy Crivit (32,99 zł/opak.) wchodzą po dwa ochraniacze na dłonie, nakolanniki i nałokietniki.

Dla najmłodszych Lidl oferuje piaskownicę z daszkiem (189 zł/szt.). Folia dachu ma wysoką ochronę przed promieniowaniem UV. Poza tym w sklepach sieci są dziesiątki certyfikowanych zabawek dla dziewczynek i chłopców w różnym wieku.

Dla wszystkich, którzy lubią sprawdzić swoje siły w konkursach, Lidl i Disney przygotowali zabawę. W wiosennym konkursie, który trwa od 14 maja do 3 czerwca można wygrać wartościowe nagrody-zabawki na licencji Disneya. Można zgarnąć m.in. jeden z dziesięciu zestawów kultowej Gwiazdy Śmierci od Lego, Droida BB-8, czy głośnik bluetooth JBL. Zasady konkursu są proste. Pierwszym krokiem jest kupienie w dniach kiedy trwa konkurs, dowolnego produktu z serii Disney, Marvel lub Star Wars i zachowanie paragonu. Następnie należy napisać smsa zaczynającego się od słowa „LIDL” i opisać w nim najwspanialszą przygodę wakacyjną. Kreatywną odpowiedź trzeba wysłać na numer 7057. Koszt sms to 0,62zł z VAT.

Katarzyna Pierzchała 1932 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }