Jurajska z nową strategią komunikacji i kampanią reklamową

To odpowiedź firmy na zmiany na rynku.

Uruchomiona z początkiem maja kampania reklamowa obejmuje spoty telewizyjne, materiały POS oraz działania w internecie i social media.

- Nowa strategia komunikacyjna Jurajskiej jest odpowiedzią na zmiany na rynku, na którym rośnie zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia i wodami bogatymi w minerały. Celem komunikacji zaplanowanej przez Directors jest zwiększenie zaufania do marki Jurajska jako wody o unikalnym pochodzeniu. Jurajska czerpana jest ze źródła powstałego miliony lat temu w głębokich warstwach skał krasowych Jury Krakowsko-Częstochowskiej bogatych w jony wapnia i magnezu – wyjaśnia Agnieszka Filek, dyrektor marketingu Jurajskiej.

Nową strategię komunikacji dla marki Jurajska stworzyła firma kreatywnego konsultingu Directors. Odpowiada także za realizację kampanii reklamowej, która przełamuje charakterystyczną dla branży konwencję. Współpraca Directors i Jurajskiej została nawiązana w wyniku przetargu.

Natomiast za produkcję serii spotów, których bohaterami jest para dinozaurów, odpowiada studio Platige Image. Z kolei media zaplanował i kupił dom mediowy OMD (Optimum Media).

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }