Costa Coffee z nowym "podniebnym" konceptem

Costa Coffee FlyDining to nowy, restauracyjny koncept marki, który ruszył na warszawskim Okęciu.

- Costa Coffee dynamicznie rozwija się w Polsce i wzbogaca ofertę gastronomiczną warszawskiego lotniska. To zupełnie nowy format, którego jeszcze u nas nie było. Wiemy, że takie miejsce jest bardzo potrzebne, chcemy zmieniać standardy lotniskowego jedzenia i wyznaczać dobre trendy. Ma być przede wszystkim smacznie i w rozsądnych cenach. ­– mówi Andrzej Jackiewicz, managing director Costa Coffee.

Costa Coffee FlyDining jest odpowiedzią na potrzeby osób, które szukają na lotnisku miejsca na zjedzenie pysznego posiłku lub chcą go zabrać ze sobą na pokład samolotu. Poza tradycyjną ofertą znaną z kawiarni Costa Coffee, podróżujący w znajdą tu menu, pełne smaków z różnych stron świata.

W menu znajdą się dania główne – FlyEat, sałaty – FlyFresh, sosy z dodatkami – FlyCurry, coś dla najmłodszych, czyli FlyFun, a dla miłośników tradycji, zupy inspirowane polskimi smakami – FlySoup. Również wielbiciele kuchni włoskiej znajdą coś dla siebie – FlyPasta to makarony w najlepszym wydaniu. Dostępna będzie też oferta śniadaniowa – FlyBreakfast.

Praca nad ofertą „FlyDining” trwała wiele miesięcy, prowadzona była we współpracy z ekspertami z firmy MMF, za którymi stoją takie marki jak Orzo czy AIOLI. Dzięki temu do klientów trafią nietuzinkowe propozycje smakowe, niespotykane nigdzie indziej poza Costa Coffee FlyDining.

Wnętrze Costa Coffee FlyDining nawiązuje do tematu podróży, design wpisuje się w otoczenie lotniska. Jest to również jedna z największych kawiarni w sieci Costa Coffee w Polsce. Dwupoziomowa przestrzeń, licząca ponad 300 mkw., połączona dla wygody klientów windą ze znajdującymi się wewnątrz dwoma, niezależnie działającymi barami na obu kondygnacjach.

Costa Coffee FlyDining zlokalizowane jest w Hali Odlotów, przed bramkami kontroli bezpieczeństwa. Posiłek można zjeść na miejscu lub zabrać ze sobą na pokład samolotu (w przeznaczonych do tego specjalnych pojemnikach).

Łącznie marka ma już prawie 50 kawiarni na lotniskach w dziesięciu krajach świata.

Joanna Hamdan 7750 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }