Marka O! poszerza się o lody

Polska Grupa Supermarketów uzupełnia ofertę spożywczą marki własnej O! Dobre. Pewne. Twoje. o lody w postaci rożków. Pierwsze partie już w maju trafiły m.in. do sklepów Top Market.

Jak wskazują dane Euromonitor International, rynek lodów w Polsce w bieżącym roku będzie wart około 1,8 mld zł. Według Eurostatu w 2016 r. wyprodukowano w Polsce około 264 mln l lodów, co dało nam piątą pozycję wśród producentów w całej Unii Europejskiej. Z kolei wskaźniki spożycia lodów przez Polaków w ostatnich latach (w zależności od szacunków od 4 do 6 litrów na osobę rocznie) w kontekście innych europejskich rynków mówią o dużej perspektywie rozwojowej.

- W związku ze zbliżającym się okresem letnim przygotowaliśmy dla naszych klientów ofertę rożków, które umilą nadchodzące gorące dni. Dzięki bliskiej współpracy z polskimi producentami udało nam się osiągnąć doskonałą jakość oraz bardzo konkurencyjne ceny – mówi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy Polskiej Grupy Supermarketów.

Lody marki O! Dobre. Pewne. Tanie. to klasyczne rożki w wafelku w trzech różnych smakach – waniliowym, truskawkowym oraz czekoladowym. Jak zapewnia Grupa, jest to najlepsza oferta cenowa w tym segmencie. Z zebranych przez PGS cen wynika, że rożki tak wypadają na tle konkurencji:

  • O! Dobre. Pewne. Twoje. - rożek wanilia 120 ml - 0,95 zł

  • Lidl - Rożek Ballino 120 ml - 0,99 zł

  • Tesco - Rożek o smaku waniliowym 120 ml - 0,99 zł

  • Lewiatan Lody Maxim - rożek o smaku waniliowym - 0,99 zł.

Marka O! Dobre. Pewne. Tanie. Pojawiła się w sklepach sieci Top Market w czerwcu ub.r.. O przygotowaniach do jej startu pisaliśmy tutaj. Początkowo oferta obejmowała m.in. napoje, makarony, mąki, kaszę gryczaną, kaszę jęczmienną i ryż. Obecnie jest już znacznie rozbudowana.

Polska Grupa Supermarketów zrzesza pod markami Top Market, Delica i Minuta8 ponad 600 placówek w całej Polsce. Zatrudnia blisko 10 tys. pracowników, a jej obroty sięgają 3,5 mld zł. Według raportu Roland Berger, marka Top Market jest trzecią pod względem dynamiki rozwoju siecią w Polsce, że średniorocznym wzrostem oscylującym w granicach 30 proc.

Katarzyna Pierzchała 2225 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }