Carrefour na Warszawskich Targach Książki

W tym roku pod hasłem "Cyfrowy Carrefour" sieć zaprezentuje swoją nową ofertę książek dostępnych online w ramach konceptu marketplace na platformie Carrefour.pl.

Targi odbędą się w dniach 17-20 maja na PGE Narodowym w Warszawie.

Carrefour zagości na nich po raz czwarty.

Odwiedzający cyfrowe stoisko Carrefour będą mogli zapoznać się z nową digitalową ofertą książek od wydawców i sprzedawców dostępnych w ramach marketplace sieci i zamówić interesujące ich tytuły z dostawą bezpośrednio do domu. Oferta dostępna będzie na platformie Carrefour.pl w nowej dedykowanej kategorii produktów pod nazwą „Kultura i Rozrywka”, która obejmuje m.in. książki, DVD i płyty z muzyką.

Marketplace to koncept, który Carrefour Polska wdrożył w 2017 r. na swojej stronie internetowej Carrefour.pl, w ramach którego oferuje produkty pochodzące od zweryfikowanych sprzedawców zewnętrznych. Obecnie jest to ponad 150 tys. różnych produktów od ponad 150 firm. Nowoczesne i interaktywne stoisko Carrefour zaoferuje wszystkim gościom możliwość zamówienia na dużych, wygodnych ekranach książek z oferty e-commerce sieci podczas wszystkich czterech dni targowych.

Stoisko Carrefour Polska zlokalizowane zostanie w sektorze D11, przy strefie francuskiej - tegorocznego gościa specjalnego Targów Książki w Warszawie. Obecność Carrefour Polska na targach wpisuje się w ramy strategicznej współpracy z Instytutem Francuskim w Polsce. Carrefour jako mecenas francuskiej kultury w Polsce, od lat wspiera kluczowe inicjatywy francuskie realizowane nad Wisłą, biorąc udział w projektach dedykowanych szerokiej publiczności. W ramach partnerstwa z Instytutem Francuskim Carrefour jest także partnerem wystawy fotografii pod tytułem „Przyjaźń polsko-francuska i niepodległości Polski”, która będzie zaprezentowana podczas Warszawskich Targów Książki na stoisku Instytutu Francuskiego.

Dodatkowo, na stoisku Carrefour w strefie b2b, wydawcy i producenci książek będą mogli spotkać się z przedstawicielami sieci, aby porozmawiać o wspólnym rozpoczęciu sprzedaży książek w Internecie.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

Katarzyna Pierzchała 1932 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }