Rusza konkurs na najlepsze projekty edukacyjne

10 maja wystartowała akcja Fundacji "Wawel z Rodziną", w której w ramach nagrody na rozdysponowanie czeka pula środków finansowych.

Instytucje zajmujące się pracą z dziećmi mogą zdobyć dofinansowanie na realizację nowoczesnych projektów edukacyjnych.

Wystarczy, że zgłoszą swój pomysł na to, jak w innowacyjny sposób rozwijać zainteresowania, pasje i talenty dzieci.

Konkurs połączony jest z akcją marki Wawel „Serce Rośnie”. Dzięki udziałowi w akcji, pula środków finansowych wciąż wzrasta!

W konkursie mogą wziąć udział wszelkie instytucje zajmujące się pracą z dziećmi, w tym: organizacje pozarządowe, fundacje, stowarzyszenia, szkoły publiczne, młodzieżowe domy kultury, biblioteki czy ośrodki pomocy społecznej. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić swój projekt poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie programu: https://program.fundacjawawel.pl/. Zgłoszenia można przesyłać od 10 maja do 6 czerwca. Wszystkie pomysły zostaną ocenione przez komisję konkursową, która wyłoni i nagrodzi najciekawsze projekty.

To, ile środków na realizację projektów, otrzymają wyłonione w konkursie organizacje, jest uzależnione od kwoty zebranej w akcji „Serce Rośnie” organizowanej przez Wawel. Pula pieniędzy zebranych w ramach tej inicjatywy (trwającej do końca roku) przez Fundację „Wawel z Rodziną”, zostanie następnie równomiernie podzielona między wszystkie projekty, wyłonione do dofinansowania decyzją jury. Warto jednak podkreślić, że Fundacja „Wawel z Rodziną” z góry określiła minimalną wartość nagród, dzięki czemu zwycięskie organizacje otrzymają co najmniej 5 000 zł dofinansowania, a wartość ta może jeszcze wzrosnąć. Przyłączając się do akcji „Serce Rośnie” i wspierając w ramach niej Fundację „Wawel z Rodziną”, zwiększasz pulę środków finansowych na realizację zwycięskich projektów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej i zapoznać z regulaminem konkursu wejdź na stronę programu: https://program.fundacjawawel.pl, lub skontaktuj się z nami pod adresem: program@fundacjawawel.pl.

Joanna Hamdan 6557 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }