Coca-Cola Day na platformie PizzaPortal.pl

10 maja ruszyła kooperacja marki z serwisem do zamawiania jedzenia on-line.

Współpraca obu partnerów ma charakter długofalowy - różnorodne działania promocyjne potrwają do końca roku.

Kilkumiesięczne działania pod hasłem „Coca-Cola Day” będą składać się z poszczególnych edycji promocyjnych. W aktualnej, inaugurującej współpracę odsłonie, trwającej od 10 maja do końca czerwca, w każdy czwartek użytkownicy PizzaPortal.pl mogą zamawiać promocyjne zestawy z napojami Coca-Cola 20 proc. taniej. Oferta obowiązuje w wybranych restauracjach, dostępnych na portalu. Szczegóły dostępne są na dedykowanej zakładce PizzaPortal.pl.

Akcja została wsparta kampanią obejmującą telewizję, radio oraz internet, w tym kanały social media.

Współpraca Coca-Cola z platformą PizzaPortal.pl jest integralną składową kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola", która od lat zaprasza do regularnych wspólnych posiłków (nie tylko od święta!). Marka zachęca tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem.

Poza działaniami promocyjnymi za pośrednictwem PizzaPortal.pl marka Coca-Cola m.in. rozpoczęła partnerstwo strategiczne ze stacją Polsat TV, działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 7159 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }