"Smaki sezonu Almette"

Pod takim hasłem startuje najnowsza kampania marki z portfolio firmy Hochland Polska.

Akcja koncentruje się na promocji 3 wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności.

Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy w maju, czerwcu i lipcu wraz z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze.

Podczas spotkań w „Ogródku Almette” blogerzy razem z Davidem przygotują dania z „ogródkowych” warzyw, z wykorzystaniem serków Almette.

W maju wystartuje pierwsza odsłona akcji, w której udział weźmie Michał Stępień z Kotlet.tv oraz Ewa Wojtan, autorka bloga dziecikreatywnie.pl. Maj to czas nowalijek, dlatego jako pierwsza fanom Almette zaprezentuje się rzodkiewka. Sezonowe dania przygotowane razem z Davidem, z wykorzystaniem świeżych warzyw i serka Almette z pewnością zachęci wielu fanów do przyrządzenia kolorowych, wiosennych dań.

W czerwcu do „Ogródka Almette” zaproszona zostanie blogerka Olga Smile i Kamil Nowak – twórca bloga blogojciec.pl. Wspólnie z Davidem przygotują potrawy ze świeżymi warzywami i głównym bohaterem tego miesiąca – serkiem Almette z ogórkiem i ziołami.

W pierwszym wakacyjnym miesiącu – lipcu, przyjdzie czas na dojrzewające w słońcu pomidory! W lipcowe dni w „Ogródku Almette” zagości blogerka Agata Jędraszek z bloga Kuchnia Agaty oraz Edyta Kusińska, autora bloga MadameEdith.pl. Blogerki razem z Panem Ziółko będą uprawiać pyszne pomidory i wraz z Davidem przyrządzać wyśmienite dania z serkiem Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu.

W ramach akcji promocyjnej Smaki Sezonu Almette zaplanowane jest szerokie wsparcie reklamowe. Informacje o kampanii znajdą się na opakowaniach 3 wariantów promowanych serków Almette , a także w punktach sprzedaży na materiałach POS. Akcji towarzyszyć będą billboardy sponsorskie w TV (8’) oraz kampania internetowa obejmująca dedykowaną stronę internetową, reklamy online w największych portalach internetowych oraz we wszystkich kanałach social media marki. Relacje ze spotkań pojawią się również na kanałach blogerów (Facebook, Instagram, blog). Smaki Sezonu Almette będą również obfitować w relacje content marketingowe i równolegle - działania PR w internecie oraz prasie branżowej i konsumenckiej.

Joanna Hamdan 6557 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }