Z cyklu w obiektywie

Witryna w jednym z warszawskich sklepów alkoholowych.

 

Według Polskiej Izby Handlu nie trzeba zasłaniać marek alkoholi na butelkach stojących na regale wewnątrz sklepu. Trzeba jednak robić to na witrynach. Przypomnijmy. W ubiegłym roku NSA stwierdził, że eksponowanie w oszklonej witrynie sklepowej - jako oknie wystawowym - znaków towarowych napojów alkoholowych, stanowi reklamę tych napojów w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 3 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Detaliści wpadli więc w popłoch - co robić? Oto jedno z rozwiązań podpatrzone w warszawskim sklepie z alkoholem.

Szczegóły decyzji NSA tutaj:

https://handelextra.pl/artykuly/207457,ekspozycja-alkoholi-bez-nadinterpretacji-przepisow

Ilona Mrozowska 2443 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }