Kibicuj naszym z Biedronką

Z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej 7 maja sieć wystartowała z nową akcją pod hasłem "Dumni z naszych".

W jej ramach klienci mogą nabyć album kolekcjonerski, który powstał przy współpracy PZPN i firmy Panini. Można go kupić w każdym z 2825 sklepów Biedronka. Przedstawia on szczegóły dotyczące polskiej reprezentacji – dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia, ale także stanowi przewodnik po historii polskiej piłki nożnej.

Dodatkowo klienci mogą zbierać i kolekcjonować w nim naklejki i specjalne karty. W sumie do zebrania jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne momenty z historii polskiego futbolu, a także 18 kart kolekcjonerskich.

Naklejki i karty kolekcjonerskie można zbierać od 7 maja i przechowywać w albumie, którego cena w pierwszym tygodniu akcji dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka to 9,99 zł. Pozostali klienci będą mogli nabyć album w cenie 14,99 zł.

Za każde wydane 40 zł w Biedronce klient otrzymuje 1 saszetkę z 3 naklejkami, maksymalnie 12 saszetek przy jednej transakcji. Za zakup min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka otrzymuje się dodatkowo 1 kartę kolekcjonerską do każdych wydanych 40 zł.

Ponadto przy wydanych 40 zł kolejną dodatkową kartę kolekcjonerską można zdobyć za zakup 3 produktów specjalnych, oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę”. Za zakup 6 produktów specjalnych przysługują 2 dodatkowe karty kolekcjonerskie, itd.

Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.

Biedronka uruchamia także darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też grę.

Akcja trwa do 1 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Szczegóły na www.biedronka.pl/dumniznaszych.

Joanna Hamdan 13830 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.