Intermarché w 11. kampanii "Zbieramy krew dla Polski"

Grupa Muszkieterów, zrzeszająca sieci Intermarché i Bricomarché wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem już po raz 11. organizują kampanię "Zbieramy krew dla Polski".

W ramach współpracy Grupy Muszkieterów i PCK w 2018 roku na parkingach marketów Intermarché i Bricomarché, odbędzie się 119 zbiórek krwi. Ambulanse Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa będą odwiedzać polskie miasta od 5 maja do końca września br. Zbiórkom krwi towarzyszyć będzie wiele atrakcji, a wśród nich pokazy pierwszej pomocy, inscenizacje strażackie, a także konkursy rysunkowe dla dzieci.

Już po raz 11. mamy przyjemność realizować kampanię „Zbieramy krew dla Polski”. Zbiórki mają na celu nie tylko pozyskanie jak najwięcej tego bezcennego daru życia, ale również promowanie idei honorowego krwiodawstwa. Dawcy krwi niosą bezinteresowną pomoc drugiemu człowiekowi, przez co dają przykład prawdziwie szlachetnej postawy – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów. – Liczymy, że tegoroczna edycja odniesie takim samym sukcesem jak poprzednie - dodaje.

Wyspecjalizowane krwiobusy stacjonować będą przed sklepami sieci Intermarché i Bricomarché w 100 miejscowościach w 15 polskich województwach. W każdym z nich znajdzie się specjalistyczny sprzęt pozwalający bezpiecznie oddać krew.

Mimo ogromnego postępu technologii i medycyny, nikt nie wynalazł syntetycznego odpowiednika krwi. Bez niej przeprowadzenie wielu operacji i zabiegów nie byłoby możliwe. Warto zatem oddawać krew, ponieważ, jej jedna jednostka może uratować życie aż trzech osób wyjaśnia Renata Kawka, sekretarz Krajowej Rady Honorowego Krwiodawstwa Polskiego Czerwonego Krzyża.

W ciągu poprzednich 10 edycji kampanii „Zbieramy krew dla Polski” zebrano blisko 15 tys. litrów krwi od niemal 33 tys. dawców, co pozwoliło na przeprowadzenie licznych zabiegów i operacji ratujących zdrowie lub życie.

Więcej informacji na temat kampanii oraz harmonogram wizyt ambulansu będzie można znaleźć na plakatach i ulotkach, w Radiu Muszkieterów działającym na terenie supermarketów Intermarché i Bricomarché, a także na stronach internetowych: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl, www.bricomarche.pl, www.pck.pl oraz www.oddajkrew.pl.

Magdalena Weiss 1639 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }