Biedronka przedłuża współpracę z PZPN

Sieć, która jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata będzie wspierać piłkarskie drużyny narodowe.

Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN sieć jest również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów.

Umowy sponsorskie między siecią Biedronka a PZPN – jedną dotyczącą sponsoringu piłkarskich reprezentacji, a drugą związaną ze wsparciem przyszłych Milików i Lewandowskich, dziś trenujących w ramach Akademii Młodych Orłów – obowiązywać będą od sierpnia 2018 r. do końca 2022 r. i obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze. Zgodnie z nimi Biedronka będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Obecność reklamowa Biedronki na meczach czy prawa do posługiwania się wizerunkiem reprezentacji to tylko jeden z wymiarów nowo podpisanej umowy. Sama reprezentacja będzie również obecna w sklepach Biedronka, których funkcjonuje 2823 w ponad 1000 polskich miejscowości.

Już od 7 maja klienci Biedronki będą mogli wziąć udział w akcji lojalnościowej, która dzięki regularnym zakupom w sieci umożliwi bliższe poznanie aktualnych reprezentantów Polski, ciekawostek na temat kadry oraz historii występów biało-czerwonych na najważniejszych imprezach świata. Przed mistrzostwami w Rosji do oferty wejdą również oficjalne gadżety kibicowskie, a sklepy Biedronka staną się centrum przygotowań przedmeczowych dla milionów polskich kibiców.

Marka Biedronka jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od 2010 r. 

Joanna Hamdan 7159 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }