FM Polska obsłuży Chipita Poland

Umowa będzie realizowana poprzez platformę logistyczną FM Logistic w Tomaszowie Mazowieckim.

FM Polska – oddział FM Logistic, czołowego międzynarodowego operatora na rynku magazynowania, transportu i pakowania – podpisał umowę na obsługę w zakresie składowania i dystrybucji towarów do odbiorców w Polsce i za granicą z firmą Chipita Poland.

Umowa będzie realizowana poprzez platformę logistyczną FM Logistic w Tomaszowie Mazowieckim.

Podpisana umowa przewiduje wykonywanie operacji: recepcji, załadunków w przepływach pełno paletowych i składowania kilku tysięcy palet. By ułatwić ich realizację, ze względu na bliskość platformy logistycznej FM Logistic do fabryki Chipita Poland, magazyn FM Logistic dostosował swoje godziny otwarcia do rytmu fabryki Chipita, która pracuje w trybie 7/7 dni i 24/24 godziny.

Platforma logistyczna w Tomaszowie Mazowieckim, od chwili powstania była magazynem monoklienckim, pracującym na rzecz jednej z dużych sieci handlowych. Obecnie FM Logistic zdecydował się zaoferować usługi na tej platformie również innym klientom, tak by po kilku miesiącach przekształcić ją w obiekt multikliencki.

Chipita Poland to producent i dystrybutor wielu marek rogalików, słonych przekąsek, ciastek i wyrobów cukierniczych, w tym 7Days czy Bake Rolls. Chipita powstała w Grecji w 1973 r. jako firma produkująca i sprzedająca słone przekąski. Od 1995 r. jest obecna również na rynkach 60 państw. Swoje produkty wytwarza w 16 zakładach zlokalizowanych w 10 krajach: Bułgarii, Portugalii, Egipcie, Polsce, Rumunii, Rosji, Arabii Saudyjskiej, Indiach, Turcji i Malezji. Biura handlowe firmy działają w 6 państwach: w Czechach, Niemczech, Węgrzech, Serbii, Słowacji i na Ukrainie.

FM Logistic Polska to oddział międzynarodowego organizatora rozwiązań logistycznych. Swoją działalność w Polsce firma rozpoczęła w 1995 r. FM Logistic Polska obecnie ma 12 platform logistycznych, 17 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 3 tysiące pracowników. Dysponuje łącznie ponad 680 tys. mkw. powierzchni magazynowej oraz flotą ok. 2,5 tys. pojazdów. Roczny obrót firmy w 2017 r. wyniósł ponad 227 mln euro.

Joanna Hamdan 6516 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }