Fabryka Cukierków "Pszczółka" w nowym kanale sprzedaży

Od najbliższego weekendu będzie można spróbować w Lublinie smaku lodów, których składnikami będą karmelki z portfolio producenta.

Ta inicjatywa to wynik współpracy pomiędzy dwoma lubelskimi firmami "Portofino" i Fabryki Cukierków "Pszczółka".

- Poszukujemy nowoczesnych kanałów sprzedaży i promocji swoich słodyczy. Od dłuższego czasu myśleliśmy o takim projekcie, ale zależało nam aby do współpracy zaprosić lubelską firmę, która oferuje podobnie jak my, najwyższej jakości produkty, a także stawia na naturalne i zdrowe składniki. Bardzo się cieszę, że udało nam się porozumieć z "Portofino", bo to marka znana od lat na lokalnym rynku, która cieszy się także dużym powodzeniem wśród smakoszy lodów – mówi Aleksander Batorski, prezes Fabryki Cukierków "Pszczółka" w Lublinie.

Na początku będzie można kupić cztery smaki lodów "Pszczółki", które powstaną na bazie karmelków. Będą to "Kukułki", "Miętowe Lubelskie" oraz "Jogusie". Te ostatnie w zależności od sezonowości owoców będą dostępne w czterech smakach: poziomki, maliny, cytryny i brzoskwini. "Portofino" będzie także oferować lody o smaku orzechowego cappuccino, których składnikiem będą cukierki czekoladowe "Coffee Amo".

- To bardzo ciekawy projekt dwóch lubelskich firm, mający moim zdaniem spory potencjał wizerunkowy. Z sukcesem rozszerzyliśmy naszą działalność o produkcję naturalnych lodów, więc propozycja "Pszczółki" wydała nam się bardzo interesująca. Dzięki temu mamy możliwość uzyskania niepowtarzalnego smaku lodów. Czekamy teraz na pierwsze reakcje naszych klientów – mówi Małgorzata Stachyra, właścicielka "Portofino".

Lody o smaku pszczółkowych cukierków będzie można spróbować w kilku miejscach w Lublinie. Przede wszystkim w lodziarni "Portofino" na Rynku Starego Miasta, ale także na Słonecznym Wrotkowie, w Aqua Lublin, w restauracji 2 PI ER w Lubelskim Centrum Konferencyjnym oraz w restauracji "Portofino" nad Zalewem Zemborzyckim. Punkty sprzedaży zostaną wyposażone w banery i flagi. Powstało także wspólne logo dla całej akcji.

Partnerzy podkreślają, że są otwarci i gotowi na rozszerzenie współpracy o dalsze smaki. O to zarówno "Pszczółka" jak i "Portofino" zapytają klientów w mediach społecznościowych, a także podczas bezpośredniej sprzedaży lodów.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }