Biedronka wspiera młodych piłkarzy

28 kwietnia w Warszawie rozegrana zostanie IX edycja turnieju, w trakcie której o tytuł Mistrza Polski powalczą dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całego kraju.

Właściciel sieci sklepów Biedronka - firma Jeronimo Martins Polska - wspiera działania Stowarzyszenia "Nadzieja na Mundial" już od 2011 r. W tym roku kibicuje młodym piłkarzom jako główny sponsor turnieju.

– Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka to dla nas niezwykle ważne wydarzenie, które pokazuje dzieciom, że warto marzyć i warto wierzyć w swoje marzenia. Przykłady byłych uczestników Mistrzostw pokazują, że dzięki udziałowi w zawodach, wielu z nich otrzymuje szansę na kontynuację piłkarskiej przygody i może kiedyś założy koszulkę piłkarskiej reprezentacji Polski, której Biedronka również jest sponsorem – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka od lat wspierają także byli reprezentanci Polski, wśród których w tym roku znaleźli się m.in. Dariusz Dziekanowski, Tomasz Kłos, Radosław Majdan, Marek Jóźwiak, Robert  Podoliński i Radosław Gilewicz. Dlatego na uczestników czekają nie tylko piłkarskie rozgrywki, ale również mecz pokazowy: byli reprezentanci Polski vs reprezentacja dzieci.

Sponsorami wydarzenia są Cosmedica, Wratislavia-BIOdiesel i Nova, a partnerem strategicznym turnieju jest m.st. Warszawa. Głównym partnerem Mistrzostw jest program ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań "Razem bezpieczniej" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Patronat nad wydarzeniem objęły Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Nożnej. Patronami medialnymi są TVP Sport i PAP. Turniej wspiera agencja FleishmanHillard Warsaw.

Turniej odbędzie się w OSiR Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 11 w Warszawie.

Więcej informacji o Mistrzostwach na www.nadziejanamundial.pl oraz na profilu FB: Hope for Mundial.

Joanna Hamdan 6965 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }