Kaufland buduje lojalność klientów

Już od czwartku 26 kwietnia klienci sieci Kaufland będą mogli zbierać punkty Payback i wymieniać je na nagrody lub wykorzystywać do realizacji zakupów. Sieć rusza z multipartnerskim programem lojalnościowym.

Od 26 kwietnia br. we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce będą działały stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować kartę Payback, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. Uzyskają tam również wszelkie informacje na temat mechanizmu działania Programu. W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland można będzie otrzymać 1 punkt Payback. Dodatkowo regularnie przygotowywane będą liczne promocje pozwalające na szybsze zbieranie i wykorzystywanie punktów, m.in. w formie kuponów drukowanych przy kasie lub dostępnych online, na stronie www albo w aplikacji Payback.

- Od pierwszego dnia mogą oni liczyć na atrakcyjne oferty oraz wykorzystywać punkty Payback do oszczędzania na codziennych zakupach - mówi Michał Pieprzny, CEO Payback Polska. - Ponadto saldo punktów będzie aktualizowane w czasie rzeczywistym. Stworzy to wiele nowych możliwości angażowania klientów dzięki skutecznej integracji rozwiązań cyfrowych z działaniami prowadzonymi w sklepie, a konsumentom pozwoli łatwiej i przyjemniej korzystać z benefitów oferowanych przez Kaufland – uważa.

Jego zdaniem, dołączenie Kaufland do Payback z pewnością zwiększy skalę Programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. - Otwieramy nowy rozdział i idziemy do przodu – dodaje Michał Pieprzny.

Natomiast Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska, komentuje, że dzięki współpracy z Payback, Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. W efekcie klienci Kaufland będą mogli odnosić liczne korzyści, zarówno w marketach, jak i w wybranych punktach blisko 300 partnerów Programu.

- Uważnie obserwujemy rynek i zauważamy rosnące oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nie tylko najlepszej ceny, ale również najwyższej jakości i dostrzegania ich indywidualnych potrzeb - mówi Krzysztof Szponde. - Dzięki Programowi Payback Kaufland będzie mógł umożliwić klientom jeszcze łatwiejsze i korzystniejsze zakupy oraz zapewnić wiele atrakcyjnych i spersonalizowanych ofert - podkreśla członek zarządu.

Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów.

Kaufland, podobnie jak Lidl, należy do niemieckiej Grupy Schwarz. W Europie Kaufland ma ok. 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kauflandzostał otwarty w 2001 r. Dziś jest ich ponad 200.

Ilona Mrozowska 4591 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.