Bebiko 2 startuje z kampanią

Działania pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam" obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą dystrybuowane także wśród lekarzy.

Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych.

Od końca marca w kanałach digitalowych marki dostępna jest seria dedykowanych spotów wideo, w których mamy opowiadają o zaufaniu i wyborach związanych z macierzyństwem. Do każdego materiału zostały przygotowane linie kreatywne (komunikacja display, Facebook).

Filmy są dostępne na kanale Bebiko2TV na YouTube. Dodatkowo na BebiKlub.pl powstała specjalna podstrona, na której będzie można poznać opinie mam o mleku Bebiko 2 NutriFlor+.

W kolejnych fazach kampanii mamy będą mogły wziąć udział w konkursach na stronie www.BebiKlub.pl oraz na Instagramie.

Joanna Hamdan 6557 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }