Akademia Inspiracji Makro z nowymi warsztatami

Z myślą o sektorze handlu tradycyjnego uruchomione zostały trzy szkolenia dotyczące kawy, win i serów oraz aktywnej sprzedaży.

Zajęcia dedykowane są przedsiębiorcom, którzy szukają nowych możliwości rozwoju dla swojego sklepu, chcą wyróżnić się na tle konkurencji, poprawić jakość obsługi, podnieść kompetencje pracowników czy wzbogacić ofertę o nowe rozwiązania.

Podczas warsztatów "Kącik kawowy Rioba" specjalnie przeszkoleni trenerzy zaprezentują, jak poprzez wdrożenie tego nowego rozwiązania można przyciągnąć do sklepu nowych klientów. Opowiedzą także o gatunkach i rodzajach kaw, zaproszą do samodzielnego ich przygotowania oraz doradzą, jak odpowiednio wyceniać napoje i promować je wśród klientów sklepu.

"Wina i sery – Alkostrefa" to kolejny warsztat dedykowany sektorowi handlu tradycyjnego. Jego uczestnicy dowiedzą się, jak sprzedawać więcej wina w sklepie poprzez właściwe zbudowanie półki z winem, dobranie asortymentu i jego odpowiednią wycenę. Eksperci podzielą się również wiedzą o klasyfikacji, produkcji i przechowywaniu win oraz o nowościach i trendach takich, jak wina bio czy bezalkoholowe.

Z kolei warsztaty "Aktywna sprzedaż w Twoim sklepie" pomogą sprzedawcom stać się pewnymi siebie ekspertami. Prowadzący zaprezentują, jak zdobyć i utrzymać zaufanie klienta, prowadzić obsługę najwyższej jakości oraz osiągać zyski.

Zapisy na warsztaty oraz terminarz szkoleń dostępne są na www.akademia-inspiracji-makro.pl.

Joanna Hamdan 13852 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.