Sąsiedzki biznes ze wsparciem

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął III edycję ogólnopolskiej akcji Wspierajmy Sąsiedzki Biznes. Celem tej społecznej kampanii jest promocja usług lokalnych biznesów, które są prowadzone w sąsiedztwie oddziałów banku. Ambasadorem akcji jest Robert Makłowicz.

– W trakcie dwóch poprzednich edycji do akcji przystąpiło ponad 14 tys. firm z całej Polski, co pokazuje, że inicjatywa spotkała się z dużym uznaniem wśród małych przedsiębiorców. Liczymy, że w tym roku o akcji dowie się jeszcze więcej lokalnych biznesów, a także konsumentów. Poprzez nasze działania chcemy udowodnić, że warto wspierać małe firmy, bo to one budują naszą lokalną społeczność – podkreśla Przemysław Furlepa, wiceprezes zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.

Do 3 czerwca br. właściciele małych firm mogą dokonać rejestracji i przedstawić swoje specjalne oferty na stronie www.sasiedzkibiznes.pl. Punktem kulminacyjnym akcji będzie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, który rozpocznie się 28 maja i potrwa właśnie do 3 czerwca. W tym czasie Bank BGŻ BNP Paribas będzie promował wśród konsumentów korzystanie z usług lokalnych firm. Kampania marketingowa zachęcająca do zakupów po sąsiedzku będzie prowadzona jednocześnie w radiu, Internecie (w tym w mediach społecznościowych), lokalnej prasie i outdorze.

Po raz kolejny ambasadorem kampanii został Robert Makłowicz. – Wierzę, że takie inicjatywy zmieniają polskie miasta. Kampania Banku BGŻ BNP Paribas to dla małych firm doskonała okazja do tego, by pokazać, co wyróżnia je na tle konkurencji. Przedsiębiorcy, którzy zgłaszają się do akcji tworzą mapę lokalnych sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Musimy pamiętać, że korzystanie z lokalnych usług ma wiele zalet. Przede wszystkim jest blisko, więc oszczędzamy czas. A przy tym wspieramy rozwój naszej lokalnej społeczności – mówi Robert Makłowicz, ambasador akcji.

Podczas tegorocznej edycji Wspierajmy Sąsiedzki Biznes właściciele firm mają możliwość dodania nawet 5 ofert specjalnych, z których będą mogli skorzystać konsumenci podczas Tygodnia Sąsiedzkiego Biznesu. Ponadto, Bank BGŻ BNP Paribas przygotował konkurs z myślą o przedsiębiorcach. Uczestnicy inicjatywy, którzy dokonają rejestracji na stronie, przedstawią ofertę specjalną oraz odpowiedzą na pytanie konkursowe mają szansę na nagrodę główną – pakiet reklamowy o wartości 20 tys. zł oraz dziewięć pakietów o wartości 5 tys. zł.

Dodatkowym wsparciem promocji partnerów akcji i ich oferty ze strony Banku BGŻ BNP Paribas będą materiały marketingowe, którymi przedsiębiorcy mogą oznaczyć swoje sklepy lub punkty usługowe oraz promocja wydarzenia Wspierajmy Sąsiedzki Biznes w mediach.

Zdjęcie: Shutterstock

Ilona Mrozowska 2671 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }