Hochland na Food Blogger Fest

Producent, który był partnerem wydarzenia, przygotował warsztaty kulinarne ze znanymi kucharzami, konkursy oraz wiele innych aktywności.

Food Blogger Fest to wydarzenie skierowane do blogerów kulinarnych i pasjonatów gotowania. 21 kwietnia w Warszawie odbyła się jego ósma edycja. Partnerem wydarzenia była firma Hochland.

Ponadto goście mieli okazję zapoznać się ze smakami serów Hochland oraz Almette w specjalnie zaaranżowanych strefach.

W strefie Almette odbyły się warsztaty kulinarne z Davidem Gaboriaud oraz stół inspiracji Almette, który przygotowała blogerka Joanna Matyjek. Do stołu inspiracji Almette mógł podejść każdy i sfotografować inspiracje, które powstały we współpracy z Davidem. Był także konkurs, w którym do wygrania były kosze piknikowe. Przez cały dzień uczestnicy mieli okazję spróbować także swoich sił w dojeniu krowy na czas. Specjalna atrapa krowy wzbudzała zachwyt wśród uczestników, a każdy odważny, który podjął wyzwania wydojenia jej na czas otrzymał zestaw produktów Almette.

Z kolei w strefie Hochland przygotowano stanowisko mistrza kulinarnego Marcina Budynka, który poprowadził warsztaty kulinarne w klimacie kuchni skandynawskiej. Był także stół kreatywny z ogromnym wyborem świeżych składników oraz pełnym asortymentem serów Hochland. Każdy kto odwiedził strefę mógł przygotować swoje autorskie danie, przekąskę z serami Hochland, a następnie w specjalnie zaaranżowanym studio fotograficznym zrobić zdjęcie. Na stoisku uruchomiono także opcję InstaBOX – dla wszystkich, którzy uwielbiają Instagram. Osoba, która udostępniła zdjęcie ze stoiska Hochland z odpowiednim hashtagiem na Instagramie, mogła odebrać je w wersji papierowej, a także pakiet produktów Hochland. Wszystkie zdjęcia wzięły udział w konkursie o markowy rower miejski z koszyczkiem na zakupy.

- Coraz mocniej promujemy kulinarne wykorzystanie naszych serów! Stąd pomysł na naszą obecność w roli Partnera na wydarzeniu Food Blogger Fest, które skierowane było do blogerów kulinarnych i pasjonatów gotowania. Obie przygotowane strefy, zarówno Hochland, jak i Almette, cieszyły się ogromnym powodzeniem. Blogerzy testowali i wymieniali swoje opinie na temat serów Hochland i Almette, a także dopytywali o dostępny asortyment marek.”- powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w Hochland Polska.

Food Blogger Fest to także wiele merytorycznych konferencji. W tym roku skupiono się między innymi na tym, jak w prosty sposób sprawić, by blog był jeszcze lepszy i stale przykuwał uwagę czytelników. Organizatorem corocznego spotkania blogerów i pasjonatów kulinarnych jest popularny portal kulinarny Ugotuj.to.

Joanna Hamdan 6557 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }