Südzucker Polska ze sklepem internetowym B2B

Firma Südzucker uruchomiła sklep internetowy dla klientów biznesowych. Platforma oferuje możliwość zamawiania produktów w 3 kategoriach: przemysł produkty standardowe, przemysł produkty specjalne oraz produkty detaliczne.

Już od początku kwietnia klienci biznesowi Südzucker Polska mogą korzystać ze sklepu internetowego B2B. Każdy zarejestrowany użytkownik może pobrać niezbędne dokumenty jakościowe  i logistyczne bezpośrednio z platformy. Dodatkowo korzysta z wielu udogodnień, takich jak: lista ulubionych produktów, ponawianie zamówienia,  sprawdzanie statusu zamówienia czy  historii transakcji.

 Otwarcie sklepu internetowego B2B to dla nas kolejny krok na drodze innowacji i umacniania przewagi konkurencyjnej na rynku. – wyjaśnia Justyna Kapuśniak, project manager w  Südzucker Polska. – Nowa platforma sprzedaży to ogromne ułatwienie dla klientów biznesowych. Oferta handlowa firmy w systemie online dostępna jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Klienci mogą składać zamówienie w dowolnym miejscu, korzystając z mobilnych urządzeń takich jak: laptop czy smartfon. Przyjazny dla użytkownika sklep pozwala w szybki i prosty sposób składać zamówienia oraz zapoznać się z aktualną ofertą produktową firmy – dodaje Justyna Kapuśniak.

W przypadku pojawiających się pytań dotyczących funkcjonowania sklepu i obsługi zamówień, zespół sprzedaży B2B Südzucker Polska zachęca użytkowników do kontaktu za pomocą dostępnego na stronie formularza.

Nowy sklep internetowy firmy Südzucker Polska S.A znajduje się pod adresem - https://b2b.suedzucker.pl/

 

Ilona Mrozowska 2773 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }