SuperKoszyk.pl o lojalności i nie tylko

- Nieco ponad połowa wszystkich internautów dokonujących zakupów w sklepach internetowych to kobiety - mówi Tomasz Grygieńć, właściciel polskiej drogerii internetowej SuperKoszyk.pl.

Na zdjęciu: Tomasz Grygieńć, właściciel polskiej drogerii internetowej SuperKoszyk.pl 

Jaki jest udział kobiet wśród klientów kupujących online kosmetyki? A jak to wygląda w przypadku superkoszyk.pl?

Nieco ponad połowa wszystkich internautów dokonujących zakupów w sklepach internetowych to kobiety. W sektorze drogeryjnym ten odsetek jest zdecydowanie większy i wynosi od 70 do prawie 80 proc. SuperKoszyk.pl jako drogeria internetowa może liczyć na szczególne zainteresowane użytkowniczek. Blisko 8 na 10 osób dokonujących tutaj zakupów do przedstawicielki płci pięknej.

Wiecie coś więcej na temat klientek online? Gdzie mieszkają? Jakie mają wykształcenie?

Klientki SuperKoszyka to przede wszystkim kobiety młode i aktywne zawodowo. Osoby w wieku 25-35 lat stanowiące zdecydowaną większość wśród klientów drogerii, najczęściej pochodzą z dużych miast i aglomeracji, gdzie dokonywanie codziennych zakupów jest czasochłonne i uciążliwe. Zakupy w SuperKoszyku dają im swobodę wyboru spośród ogromnego asortymentu o dowolnej porze dnia i nocy bez wychodzenia z domu z szybką dostawą pod same drzwi. To szczególnie istotne biorąc pod uwagę, że osoby te najczęściej pracują zawodowo lub dbają o swoje rodziny. Mniej więcej po połowie rozkłada się statystyka wykształcenia - pomiędzy średnim i wyższym.

Konsumentki dokonujące zakupów w drogerii internetowej SuperKoszyk.pl najczęściej charakteryzują się też znajomością rynku drogeryjnego, występujących na nim produktów oraz ich cen standardowych i promocyjnych. To dlatego ponad połowa z nich decyduje się na kolejne zamówienia w SuperKoszyku. Wielokrotnie słyszeliśmy już opinie, że nasze ceny bardzo często są atrakcyjniejsze niż w innych drogeriach internetowych, czy nawet marketach i dyskontach. Oczywiście przy zachowaniu tej samej jakości i właściwości kupowanego produktu.

Jak często klientki robią e-zakupy kosmetyków?

Stałe klientki drogerii SuperKoszyk.pl dokonują zakupów raz lub dwa razy w miesiącu. Taki okres pomiędzy kolejnymi zamówieniami jest podyktowany przede wszystkim długością życia większości produktów z naszej oferty. Artykuły drogeryjne, zarówno chemiczne jak i kosmetyczne, używamy przeważnie właśnie około jednego miesiąca, a następnie kupujemy nowe. Częstsze zakupy z pewnością wiążą się z chęcią skorzystania z promocji cenowych, gratisowych i darmowej dostawy, jakie często organizujemy. Pozwalają one na dodatkowe oszczędności.

Jakie kategorie kosmetyków cieszą się największą popularnością?

Te stosowane na co dzień. Mydła, żele, kremy i balsamy niezmiennie zajmują czołowe miejsca pod względem ilości sprzedanych towarów. Jednak tuż za podium plasują się takie segmenty jak produkty do koloryzacji i stylizacji włosów, czy kosmetyki do makijażu twarzy. Ważną pozycję zajmuje wciąż poszerzana przez nas kategoria perfum i dezodorantów.

Klientki Superkoszyk.pl są lojalne, wracają?

Tak, zdecydowanie. Znakomita większość klientek, które dokonały drugiego zamówienia, zostaje z nami na dłużej. Zazwyczaj decydującymi czynnikami są niższe ceny, a więc możliwość oszczędności na codziennych zakupach, a także atrakcyjne formy i ceny dostaw oraz bogaty wybór różnych wariantów produktów. Od kilku miesięcy funkcjonuje również SuperKlub, czyli program lojalnościowy SuperKoszyka, w którym udział jest bezpłatny dla każdej klientki posiadającej u nas konto użytkownika. Pozwala on na zbieranie punktów za różne aktywności, w tym za zakupy czy dodanie opinii. Punkty następnie można wymienić na atrakcyjne dodatkowe rabaty do zamówień płacąc jeszcze mniej. To zdecydowanie wpływa na lojalność wobec marki SuperKoszyk.pl.

 

Ilona Mrozowska 2453 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }