Mondelez Polska. Milka

Z całymi ciastkami Oreo.

Marka Milka przygotowała nową tabliczkę, która jest połączeniem dwóch kultowych produktów – najdelikatniejszej czekolady Milka i ciastka Oreo.

Zaskakujące rozwiązanie polegające na ułożeniu całych ciastek na kostkach czekolady zapewnia nowe, jeszcze lepsze doznania smakowe, a tradycyjny rozmiar tabliczki zachęca do dzielenia się przekąską ze swoją zgraną parą.

- W naszym portfolio od pewnego czasu są już dostępne produkty Milka i Oreo – są to m.in. tabliczki 100 g i 300 g oraz baton. Wszystkie cieszą się ogromną popularnością, co utwierdza nas w przekonaniu, że Milka i Oreo tworzą naprawdę zgraną parę! Teraz mamy przyjemność zaprezentować zupełnie nowy format tabliczki Milka, w której znajdują się całe ciastka Oreo – powiedziała Paulina Polubiec, junior brand manager marki Milka, Mondelez Polska.

Milka zachęcania także do opowiedzenia o swoich zgranych parach. Można to zrobić za pośrednictwem oficjalnej strony marki na Facebooku (www.facebook.com/MilkaPoland) i Instagrama. Każda osoba, która podzieli się zdjęciem osoby, z którą tworzy zgraną parę weźmie udział w konkursie. Codziennie będą do wygrania nagrody – podwójne bilety do kina i aparaty Instax.

Akcja rozpocznie się 14 maja i potrwa do 3 czerwca.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }