Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Wszystko dla orzeźwienia"

To hasło wakacyjnej kampanii, towarzyszącej wprowadzeniu do sprzedaży dwóch nowych smaków Fresco Frizzante oraz małych pojemności dla wszystkich pięciu wariantów Fresco Frizzante.

Fresco Frizzante Fragola zaskakuje smakiem soczystej truskawki, a Fresco Frizzante Mango & Pesca to połączenie słodyczy mango i brzoskwini. Owocowy charakter i drobne bąbelki sprawiają, że nowe Fresco Frizzante są jeszcze lżejsze i orzeźwiające.

Idealne na niezobowiązujące spotkania z przyjaciółmi, pikniki, grille, popołudnia spędzane w ogrodzie - jako aperitif lub dodatek do deserów. Najlepiej smakują schłodzone do temperatury 10 st. C i podane w jednym z trzech rekomendowanych sposóbów: w kieliszkach do wina, na lodzie w szklankach lub pite przez słomkę wprost z małych odkręcanych butelek.

Pojemność 250 ml oraz obniżona zawartość alkoholu do 5,5 proc. to nowość na rynku wina i klucz do kategorii impulsowych zakupów, orzeźwienia, letnich plenerów.

Joanna Hamdan 7159 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }