3. urodziny Tarasów Zamkowych

Dobre wyniki odwiedzalności i rosnącej sprzedaży, nowe marki dołączające do tenant-mix, nowatorska kampania reklamowa oraz zacieśnienie współpracy z miastem - zarządzający Tarasami Zamkowymi w Lublinie podsumowują trzy lata działalności obiektu.

W ciągu ostatniego roku mapę Tarasów Zamkowych powiększyło kilkunastu najemców.

Powitano tu m.in. klub Masters Bowling & Bilard, polską kawiarnię z oryginalnym konceptem Columbus Coffee, sklep Ćmielów-Chodzież, hiszpańską firmę jubilerską Tous, Biuro Podróży Coral Travel i sieć popularnych drogerii Hebe. Pojawił się także nowy operator spożywczy – sklep Biedronka, a propozycję odzieżową wzmocniły salony: Levi’s, Tatuum, Pit Bull West Coast oraz KiK. Kilka lokali, jak np. Home&You, poddano remodelingowi.

Miniony rok przyniósł także ważną zmianę w komunikacji centrum handlowego z otoczeniem. Dzięki wielokanałowej kampanii „Stylowy Lubelak” Tarasy Zamkowe zyskały nowym ambasadorów. To mieszkańcy Lubelszczyzny, nietuzinkowi, ciekawi, z własnym stylem, interesującą historią i w każdym wieku. Zostali wybrani spośród kilkuset osób, które zgłosiły się na casting – i od czerwca 2017 pojawiają się na różnorodnych nośnikach – plakatach, billboardach, w internecie, social mediach etc.

Centrum handlowe Tarasy Zamkowe postawiło także na współpracę z miastem. Rozwija się ona w wielu obszarach, przybierając rozmaite formy, od mecenatu nad wydarzeniami kierowanymi do szerokiego grona mieszkańców, po organizację na terenie Centrum wielu istotnych, wpisanych w lubelski koloryt atrakcji, takich jak Festiwal Inne Brzmienia, Carnaval Sztukmistrzów, korepetycje dla maturzystów czy wreszcie sztandarowa, spektakularna impreza: Noc Kultury.

Również wnętrze obiektu przeszło spore przeobrażenie – największe zmiany symbolicznie rozpoczęły się wraz z trzecimi urodzinami, a ich finał zaplanowany został na początek lata. Remodelingowi uległa komunikacja wizualna wewnątrz Centrum, części wspólne oraz food court i co-working.

- Bogactwo oferty handlowej i dobrze dobrany tenat-mix nie są dziś jedynym wyznacznikiem sukcesu. Wyraźnie wzrosło znaczenie działań pozahandlowych podejmowanych przez zarządcę obiektu, w tym stworzenie przestrzeni przyjaznej nie tylko dla kupujących – mówi Magdalena Kowalewska, country manager operations Poland w Immofinanz, właściciela Tarasów Zamkowych. - Stąd właśnie pomysł na zmiany prowadzące do podniesienia estetyki i funkcjonalności obiektu, m.in. w strefie food court oraz częściach wspólnych. Nowe meble cechują się nie tylko odpowiednimi atestami i odpornością, ale wnoszą również w przestrzeń wspólną ciekawy design i powiew świeżości – wyjaśnia Kowalewska.

Food court, oprócz swojej podstawowej funkcji miejsca na spożycie posiłku, coraz częściej staje się przestrzenią spotkań z przyjaciółmi, rodziną czy biznesowych. Dlatego też cała strefa gastronomiczna w Tarasach Zamkowych uległa zmianie - pojawiły się nowe meble (stoliki, krzesełka, nowe obicia kanap), inne oświetlenie, a wyjątkowego ciepła i poczucia komfortu nadaje bujna roślinność.

W obrębie strefy powstał też bezpieczny Kids Play, plac zabaw, gdzie najmłodsi – pod okiem rodziców – mogą spędzić czas na zabawie, gdy w tym czasie dorośli będą spożywać posiłek. Wkrótce na pasażach staną także nowe kanapy z możliwością ładowania sprzętów elektronicznych oraz zmienione kosze na śmieci. Znacznie zwiększono też ilość zieleni w częściach wspólnych.

Zmianie uległa również komunikacja wizualna wewnątrz Centrum – każde piętro zyskało teraz swój jednolity kolorystycznie identyfikator. W nawiązaniu do lokalizacji obiektu oraz wyjątkowego dachu z roślinnością typową dla Lubelszczyzny, na ścianach pojawiły się nowe grafiki z motywami ornitologicznymi. Mury korytarzy zostały pokryte rysunkami ptaków (każde piętro ma swojego charakterystycznego kolorystycznie „patrona”), którym towarzyszą zabawne opisy.

- Obecne zmiany to dopiero początek tego, co czeka naszych klientów jeszcze w tym roku. Niedługo startuje letni sezon na dachu, naszej zielonej wizytówce, i w związku z tym również przygotowaliśmy sporo niespodzianek – dodaje Magdalena Kowalewska.

Tarasy Zamkowe to centrum handlowo-rozrywkowe z 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni  38 tys. mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Otwarcie nastąpiło 4 marca 2015 r. Zarządcą obiektu jest firma CBRE.

Katarzyna Pierzchała 2373 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }