Herbapol-Lublin wspiera Zielnik Polski

W kwietniu wystartowała emisja kolejnej reklamy marki pod hasłem "I dzień smakuje lepiej!".

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski.

Obok herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy będzie można zobaczyć nowość –  Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych przez cały miesiąc.

Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu. Wsparcie PR powierzono agencji Big Picture.

Joanna Hamdan 6832 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }