Musy Tymbarku ratują z opresji

W nowej kampanii marka prezentuje owoce w wygodnej formie.

Przewagę musów nad zwykłymi owocami prezentują w telewizji trzy spoty.

Każdy w zabawny sposób udowadnia, że nawet ulubiona przekąska może niestety wprawić w zakłopotanie. Na szczęście Tymbark ma idealne rozwiązanie dla każdego – musy owocowe. Dzięki owocom w wygodnej formie, najlepsze smaki można mieć ze sobą zawsze i w każdej sytuacji.

Tymbark Mus 100% to pyszne zestawienia smakowe i odpowiednia porcja, w sam raz na przerwę w ciągu dnia pełnego wrażeń i obowiązków.

Kampania prowadzona będzie również w działaniach outdoorowych – w postaci citylightów prezentujących musy jako elementy codziennych niezbędników w przestrzeniach miejskich oraz w bankomatach, a także online – za pomocą kreacji digitalowych, w aplikacjach mobilnych oraz we współpracy z influencerami.

Nowość Tymbarku wspierana będzie również w przestrzeniach sklepowych.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }