Roko Just Fruit sponsorem targów gambingowych

Roko Good Game Warsaw odbędą się 20-22 kwietnia.

Roko Just Fruit nie zwalnia tempa i mocno walczy o zdobycie, jak największego grona konsumentów. Tym razem wychodzi na spotkanie z młodymi ludźmi fascynującymi się światem gier komputerowych i e-sportem, dyscyplin intensywnie rozwijających się w Polsce.

Ponadto Roko Just Fruit będzie oficjalnym napojem targów oraz sponsorem dużego turnieju gamingowego, w którym przewidziane są wysokie nagrody pieniężne. Jeszcze przed targami uruchomiony zostanie konkurs konsumencki na facebooku.

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }